Kiskereskedelmi általános üzleti feltételek

Ezek az általános üzleti feltételek (a továbbiakban: "üzleti feltételek") a www.dg-shop.hu webes felületen található DG-SHOP.cz cégünk webáruházán keresztül kötött szerződésekre vonatkoznak (a továbbiakban: "webes felület"):

DIAMOND GROUP, s.r.o., székhelye: 546, 739 49 Metylovice

Cégjegyzékszám: 25860623

Adószám: CZ25860623                                      

bejegyezve: az ostravai járásbíróságon vezetett kereskedelmi nyilvántartásba, C szakasz, 22869. sz alatt

levelezési cím: DIAMOND GROUP, s.r.o., 739 39 Lučina 430. sz

telefonszám: +420 720 070 070

kapcsolattartó e-mail: info@dg-shop.cz

 

mint eladó

és mint vevő között.

 

1.       BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK

Az adásvételi szerződéssel vállaljuk, hogy leszállítjuk a megrendelésben meghatározott termékeket, és Ön vállalja, hogy átveszi a kézbesített termékeket (akár személyesen, akár a futártól), és kifizeti nekünk a vételárat (vagy csak az „árat”), beleértve a termék szállításával és a választott fizetési módszerrel kapcsolatos esetleges díjakat.

A termék tulajdonjogát a teljes vételár megfizetésével szerzi meg, de nem hamarabb, mint a termék fizikai átvétele előtt.

1.1.           Az adásvételi szerződés csupán a termékekre vonatkozik?

Az adásvételi szerződés (vagy csak "szerződés") minden olyan szerződést jelent, amelyet a jelen feltételeknek megfelelően kötöttek. Ez lehet például egy szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés is.

 

1.2.          Lehet az adásvételi szerződés fogyasztói szerződés?

Fogyasztói szerződésről akkor van szó, ha ön fogyasztó, azaz, ha természetes személy, és üzleti tevékenysége körén kívül vagy szakmája önálló teljesítésén kívül vásárol termékeket. Ellenkező esetben nem fogyasztói szerződésről van szó, és Önre nem vonatkoznak a törvény és a jelen feltételek szerinti fogyasztóvédelemi irányelvek. Nem fogyasztóként nincs joga indokolás nélkül elállni a szerződéstől.

 

1.3.          Milyen különleges jogai vannak fogyasztóként?

Fogyasztóként elsősorban az alábbi jogokkal rendelkezik:

-      a távkommunikációs eszközökkel, például telefonon, e-mailben vagy online áruházban kötött szerződéstől való elállásának joga (jelen feltételek 5. cikke);

-      a termékekre vonatkozó jótállási jog, amelynek feltételeire és alkalmazására a Panasztételi eljárás az irányadó;

-      az információk közlésének joga a szerződés megkötése előtt (az információkat a jelen feltételek és a webes felület tartalmazza);

-      a fogyasztói jogvita peren kívüli rendezésének joga szerződés alapján (jelen feltételek 7.3. cikke).

1.4.          Mi szabályozza jogviszonyunkat?

Jogi kapcsolatunkat az alábbi dokumentumok szabályozzák:

-      ezeket a feltételeket, amelyek meghatározzák és tisztázzák kölcsönös jogainkat és kötelezettségeinket;

-      Panasztételi eljárás, amely szerint a termék panaszlásakor járunk el;

-      A webes felület használati feltételei, amelyek szabályozzák a webes felületen történő regisztrációt, a személyes adatok védelmét, a webes felület tartalmának védelmét és a webes felület használatával összefüggő egyéb kapcsolatokat;

-      a webes felületen megadott feltételek és utasítások, különösen a szerződés megkötésekor;

-      megrendelés és annak elfogadása,

és az alábbi jogszabályok által az itt nem szabályozott kérdésekben:

-      89/2012 sz. törvény , Polgári Törvénykönyv módosítása alapján (a továbbiakban: Polgári Törvénykönyv);

-      634/1992. sz. törvény alapján a fogyasztóvédelemről, módosítva (csak akkor, ha Ön fogyasztó).

Ha lakóhelye vagy székhelye a Cseh Köztársaságon kívül található, vagy ha jogviszonyunk tartalmaz egy másik nemzetközi elemet, akkor tudomásul veszi, hogy kapcsolatunkra a cseh jog az irányadó. Ha Ön fogyasztó, és lakóhelye szerinti ország jogrendszere magasabb szintű fogyasztóvédelmet biztosít, mint a cseh jogrendszer, akkor ezt a magasabb szintű védelmet kapja a jogviszonyokban.

 

1.5.          Hogyan fogadja el az üzleti feltételeket?

A megrendelés elküldésével és a webes felületen történő megerősítéssel megerősíti, hogy elolvasta és elfogadja ezeket a feltételeket.

Módosíthatjuk vagy kiegészíthetjük a feltételek szövegét. Az Ön jogait és kötelezettségeit mindig azok a feltételek határozzák meg, amelyek éppen aktuálisak voltak.

 

2.       ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS

 

2.1.          Hogyan kötünk adásvételi szerződést?

A webes felület tartalmazza a termékek listáját, beleértve az egyes tételek fő tulajdonságainak leírását. Az egyes termékek ára tartalmazza az összes adót és illetéket. A termékek bemutatása tájékoztató jellegű, és a szerződéskötés nem a mi javaslatunk alapján jött létre a Polgári Törvénykönyv 1732. § (2) bekezdésének értelmében. A szerződés megkötéséhez szükséges, hogy elküldje a megrendelést, és az, hogy mi ezt a megrendelést elfogadjuk.

 

2.2.          Hogyan küldjem el a megrendelést?

A megrendelést bármikor leadhatja a webes felületen keresztül (az űrlap kitöltésével), vagy telefonon, e-mailben vagy bármilyen más módon, amelyet a webes felületen megadott aktuális információk szerint engedélyezünk.

A megrendelésnek tartalmaznia kell a formanyomtatványon előírt összes információt, különösen a megrendelt áru pontos megnevezését (vagy az áru numerikus megnevezését), a darabszámot, a választott fizetési és szállítási módot, valamint az elérhetőségeit (szállítási és esetleg számlázási cím).

A megrendelés elküldése előtt ellenőrizze a megadott adatokat, a "Megrendelés megerősítése" gomb megnyomása után a rendelése kötelező érvényű lesz. A kötelező érvényű megrendelésben megadott adatokat helyesnek és teljesnek tekintjük. Változásukról azonnal értesítsen minket telefonon vagy e-mailben.

A megrendelés beérkezéséről tájékoztatni fogjuk. A megrendelés beérkezésével kapcsolatos információkat (visszaigazolást) automatikusan küldi rendszerünk és ez nem jelenti a megrendelés elfogadását, kivéve, ha a visszaigazolásban kifejezetten szerepel az elfogadás.

Ha kétségeink vannak a megrendelés hitelességével és komolyságával kapcsolatban, felvehetjük Önnel a kapcsolatot annak ellenőrzésére. Az ellenőrizetlen megrendelést elutasíthatjuk. Az ilyen megrendelést ezután úgy tekintik, mintha nem küldték volna el.

2.3.          Tehát mikor jön létre a szerződés?

Az adásvételi szerződés akkor jön létre, amikor megkapja tőlünk a megrendelés elfogadását. A megrendelés számláját a megrendelésben megadott e-mail címre küldjük. Ha a megrendelést nem fogadják el, akkor a szerződés akkor jön létre, amikor kifizeti a teljes vételárat vagy átveszi a megrendelt terméket (attól függően, hogy melyik következik be előbb). A megrendelés elfogadása (elfogadás) része lehet a megrendelés beérkezésével kapcsolatos információknak a jelen feltételek 2.2. cikke szerint (ha a visszaigazolásban kifejezetten szerepel), vagy külön érkezhet a visszaigazolást követően.

A szerződés megkötéséhez vezető egyes műszaki lépésekkel kapcsolatos információk a webes felületről láthatók.

2.4.          Törölheti a már elküldött megrendelést?

Telefonon vagy e-mailben törölheti azt a megrendelést, amelyet még nem fogadtunk el (azaz Önnek nem küldtük el a megrendelés elfogadását a jelen feltételek 2.3. cikkével összhangban). Minden általunk elfogadott megrendelés kötelező érvényű. A megrendelés későbbi törlése csak a velünk történt egyeztetés után lehetséges. Ha ilyen módon törlik azon termékek megrendelését, amelyek tekintetében nem lehet elállni a szerződéstől (részletesebben az 5. cikkben), akkor jogosultak vagyunk a szerződéssel kapcsolatban már felmerült költségeink megtérítésére.

 

2.5.          Változhat a webes felületen feltüntetett ár?

óA bemutatott termékek árai, valamint a csomagolás, szállítás és kézbesítés árai mindaddig érvényesek, amíg a webes felületen jelen vannak. A termékekre vonatkozó kedvezmények nem kombinálhatók egymással, kivéve, ha a webes felületen kifejezetten másként van feltüntetve.

Abban az esetben, ha részünkről egyértelmű technikai hiba lép fel a termék árának a weboldalra történő feljátszásakor vagy a megrendelés során, akkor nem vagyunk kötelesek a terméket leszállítani Önnek ezen a nyilvánvalóan helytelen áron, még akkor sem, ha ezen feltételek alapján már megkapta a megrendelés visszaigazolását. Ebben az esetben fenntartjuk a jogot, hogy elálljunk a szerződéstől.

Ha a webes felületen vagy a rendelési folyamat során megadott ár már nem aktuális, azonnal értesítjük erről a tényről. Ha megrendelését még nem fogadtuk el, nem vagyunk kötelesek a szerződést megkötni.

Az elküldött megrendeléseket nem érinti az árváltozás, amely a megrendelés elküldése és az általunk a jelen feltételek 2.3. cikkelye szerinti megerősítése között eltelt időszakban következett be.

 

2.6.          Milyen nyelveken köthető a szerződés?

A szerződés cseh nyelven köthető, kivéve, ha kifejezetten más nyelven állapodunk meg.

 

2.7.          Lehetőség van szöveges szerződés megkötésére?

A szerződés nem jön létre írásban a szerződő felek aláírásával. A szerződés ezekből a feltételekből, az Ön megrendeléséből és annak elfogadásából áll. A teljes szerződést e-mailben elküldjük Önnek, vagy kérésére postai úton kinyomtatjuk. Postai küldéskor kérhetjük, hogy térítse meg a kapcsolódó költségeket.

 

2.8.          Mentve van valahol a szerződés?

A szerződést (ideértve a jelen feltételeket is) elektronikus formában archiváljuk. A szerződés harmadik felek számára nem hozzáférhető, de kérésre elküldjük Önnek.

2.9.          Mi van, ha valamit nem ért a szerződésben?

Ha kérdése van az üzleti feltételekkel vagy a szerződéssel kapcsolatban, akkor felveheti velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben. Örömmel nyújtunk Önnek segítséget bármiben.

 

3.       FIZETÉSI FELTÉTELEK

3.1.          Milyen fizetési módokat fogadunk el??

A vételárat a következő módokon fizetheti ki:

-      készpénzben a termék utánvételes fizetésével vagy személyes átvételkor történő fizetéssel;

-      online kártyával a GoPay fizetési portálon keresztül;

-      készpénz nélkül a termék kiszállítása előtt átutalással a bankszámlánkra (az utasításokat a megrendelés visszaigazolása tartalmazza).

Bármely más fizetési mód felsorolásra kerül a webes felületen.

Egyes fizetési módok (különösen utánvéttel) további díjakat vonhatnak maguk után. Ezeket a díjakat a webes felület tartalmazza. A megrendelés mindig tartalmazza a végső árat, amely már tartalmazza a választott fizetési módhoz kapcsolódó díjakat.

 

3.2.          Mikor szükséges kifizetni a vételárat?

Készpénzes fizetés esetén a vételár a termék átvételekor fizetendő ki. A termék leszállítása előtti készpénzes fizetés esetén az ár a megrendelés kézhezvételétől számított öt napon belül fizetendő a 2.3. cikk szerint. Nem készpénzes fizetés esetén a fizetési kötelezettség akkor teljesül, amikor a megfelelő összeget jóváírják bankszámlánkon.

3.3.          Milyen pénznemben lehet fizetni?

A termék kifizetése cseh koronában (CZK) vagy euróban (EUR) lehetséges.

3.4.          Mikor kérhetünk előleget vagy előre történő fizetést?

ó Előleget, különösen olyan megrendelések esetén kérhetünk, amelyek teljes ára meghaladja az 5000 CZK -t.

Továbbá jogunkban áll kérni Öntől, hogy a termék teljes árának kifizetését még annak elküldése vagy átadása előtt (a Ptk. 2119. § (1) bekezdése nem alkalmazandó).

 

3.5.          Hogyan állítjuk ki a számlákat az értékesítések elektronikus nyilvántartásával kapcsolatban?

Az értékesítés nyilvántartásba vételéről szóló 112/2016. Sz. törvény értelmében kötelesek vagyunk számlát kiállítani a vevőnek. Ugyanakkor kötelesek vagyunk a bevételt online regisztrálni az adóhatóságnál; műszaki hiba esetén legkésőbb 48 órán belül.

Azzal, hogy elfogadja ezeket a feltételeket, beleegyezését adja ahhoz is, hogy a számlát elektronikus formában kapja meg.

 

4.       SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

4.1.          Hogyan küldjük el a terméket?

A termékek szállításának módjai a webes felületen találhatók. A megrendelésben választhat egy konkrét szállítási módot. Ha egyik szállítási módot sem választ, akkor mi határozhatjuk azt meg.

 

4.2.          Milyen költségekkel jár a termékek szállítása?

A megrendelés szállítási költsége mindig a termék méretétől és jellegétől, valamint a választott fuvarozó ár listáján található aktuális áraktól függ. A termékek szállításának aktuális költségeit a webes felület tartalmazza. Termékek szállítása

A végső árat a megrendelés mindig tartalmazza, beleértve a választott szállítási mód költségeit.

4.3.          Mikor kézbesítjük a megrendelést?

A megrendelés szállítási ideje mindig a rendelkezésre állástól, valamint a választott szállítási és fizetési módtól függ.

Rendszerint a megrendelés kézhezvételétől számított két munkanapon belül (utánvétel vagy személyes átvétel esetében), vagy az összeg a számlánkra történő jóváírásától (készpénz nélküli fizetés) számítva két munkanapon belül küldjük el azokat a termékeket, amelyek raktáron elérhetők.

A raktáron nem elérhető termékeket a lehető leghamarabb szállítjuk. A szállítás pontos dátumáról tájékoztatni fogjuk.

A megrendelések e feltételek szerinti leszállítása azt a pillanatot jelenti, amikor a megrendelést az Ön rendelkezésére bocsátják. Ha indokolatlanul megtagadja a termékek átvételét, akkor ez a tény nem minősül az általunk történő szállítási kötelezettség megsértésének, sem az Ön által történő a szerződéstől való elállásnak.

4.4.          Mik a teendők a megrendelés átvételekor?

A megrendelés átvételekor ellenőrizze a csomagolás épségét. Ha hiányosságokat talál, azonnal értesítse a fuvarozót és minket. A sérült csomagolású szállítmány elfogadásának elmulasztása nem minősül a szállítmány ésszerűtlen elutasításának.

A szállítmány átvételének pillanatában (vagy abban a pillanatban, amikor köteles volt átvenni a szállítmány de ezt a szerződés megsértésével nem tette), a megrendelés véletlen megsemmisüléséért, sérüléséért vagy elvesztéséért fennálló felelősség Önt terheli.

4.5.          Mi történik, ha nem veszi át a megrendelést?

Ha az Ön részéről bármilyen okok miatt szükséges a megrendelés ismételt vagy a megbeszéltől eltérő módon történő leszállítása, akkor köteles megfizetni az ilyen szállítással kapcsolatos költségeket.

Abban az esetben, ha ok nélkül nem veszi át a megrendelést, jogosult vagyunk a megrendelés szállításával és tárolásával kapcsolatos költségek megtérítésére, valamint a termék átvételének elmaradása miatt felmerülő egyéb költségeink megtérítésére. Ezek a költségek nem haladják meg a 10 CZK -t a tárolás minden napján. A tárolási költségek elérhetik az 500 CZK maximális összeget, vagy a vételár összegét, ha az alacsonyabb, mint 500 CZK.

Továbbá ilyen esetben jogunk van elállni a szerződéstől.

 

5.       ELÁLLÁS A SZERZŐDÉSTŐL

 

5.1.          Hogyan lehet elállni a szerződéstől?

A megrendelés átvételétől számított 14 napon belül elállhat az adásvételi szerződéstől; ha a szállítás több részre oszlik, az utolsó szállítmány kézhezvételének napjától. Javasoljuk, hogy az adásvételi szerződéstől való elállási értesítést küldje el szállítási címünkre vagy e-mail címünkre. A szerződéstől való elálláshoz egy nyomtatványminta használható. Indokolatlan késedelem nélkül visszaigazoljuk az értesítés kézhezvételét.

A szerződéstől való elállást nem kell indokolnia.

5.2.          Milyen következményekkel jár a szerződéstől való elállás?

A szerződéstől való elállás a szerződést a kezdetektől fogva felmondja, és úgy kezeli, mintha nem kötötték volna meg.

Ha ajándékot is kapott a termékhez az Ön beleegyezésével, az ajándékszerződés megszűnik, ha bármelyik fél eláll a szerződéstől. Az ajándékot is szükséges visszaküldenie a termékkel együtt.

 

5.3.          Mikor nem lehet elállni a szerződéstől?

A Polgári Törvénykönyv 1837. § -ának megfelelően a következő szerződésektől nem lehetséges elállni:

-      az Ön kívánsága vagy személyre szabott termékek szállításáról szóló szerződés;

-      a romlandó termékek szállításáról, valamint olyan termékek szállításáról szóló szerződéstől, amelyeket szállítás után helyrehozhatatlanul összekevertek más termékekkel;

-      a termék zárt csomagolásban történő szállításáról szóló szerződéstől, amelyet Ön már eltávolított a csomagolásból, és higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni.

5.4.          Hogyan lehet visszaküldeni a megrendelést?

Ön köteles visszaküldeni nekünk a megrendelést a szerződéstől való elállást követő 14 napon belül a szállítási címünkre vagy a székhelyünk címére. Ne küldje a terméket utánvéttelel. Az utánvétellel küldött terméket nem vagyunk kötelesek elfogadni.

Javasoljuk, hogy a visszaküldött termékkel küldje el a: 

-      a szállítólevél és a számla másolatát, ha ezeket a dokumentumokat kiállították, vagy termék megvásárlását igazoló más dokumentumot;

- írásos nyilatkozatot a szerződéstől való elállásról (űrlapunkon vagy más módon) és a választott visszatérítési módról (átutalás számlára, személyes készpénzes átvétel vagy postai megbízás vagy más módszer). A nyilatkozatban tüntesse fel a szállítási címet, telefonszámot és e-mailt.

 

A fenti dokumentumok bármelyikének elmulasztása nem akadályozza meg, hogy a törvényes feltételek szerint elálljon a szerződéstől.

 

5.5.          Mikor kapja vissza a pénzét?

A szerződéstől való elállást követő 14 napon belül minden beérkezett összeget visszajuttatunk Önnek. Kérjük azonban, vegye figyelembe, hogy nem vagyunk kötelesek visszatéríteni az összeget, ha a terméket még nem kaptuk vissza vagy nem igazolta, hogy a terméket elküldte számunkra.

A vételáron kívül Önnek joga van a termék szállításának költségének visszatérítésére is. Ha azonban az általunk kínált legolcsóbb szállítási módtól eltérő szállítási módot választotta, a kínált legolcsóbb szállítási módnak megfelelő összeg értékét térítjük vissza Önnek.

Az összeget a következő módon küldjük vissza:

-      olyan módon, amilyen módon Ön juttatta el hozzánk

-      a kívánt módon.

A fenti módszerek mellett a pénzt bármikor vissza tudjuk küldeni a bankszámlára vagy arra a számlára, ahonnan az összeget átutalták a vételár kifizetésekor (ha a szerződéstől való elállástól számított tíz napon belül nem közöl velünk egyéb bankszámla számot). A jelen feltételek elfogadásával kinyilvánítja beleegyezését az előző mondat szerinti pénz elküldéséhez, feltéve, hogy ilyen módon történő visszaküldéskor nem merülnek fel további költségek.

 

A visszaküldött termék címünkre történő elküldésével kapcsolatos költségeket Ön viseli, még akkor is, ha a termék jellegéből adódóan nem küldhető vissza hagyományos postai úton.

 

5.6.          Mi van akkor, ha a visszaküldött termék sérült?

Küldéskor csomagolja a terméket megfelelő csomagolásba, hogy ne sérüljön vagy semmisüljön meg.

Ha azt tapasztaljuk, hogy az Ön által visszaküldött termék sérült, elhasználódott, szennyezett vagy részben hiányos, akkor Ön felelős a termék értékcsökkenéséért.

 

5.7.          Mikor állhatunk el a szerződéstől mi?

Fenntartjuk a jogot, hogy elálljunk a szerződéstől a következő esetekben:

-      technikai hiba okozta a termék nyilvánvalóan helytelen árát a webes felületen (jelen Általános Szerződési Feltételek 2.5. cikke);

-      objektív okokból a terméket (elsősorban azért, mert a termékeket már nem gyártják, a szállító leállította a Cseh Köztársaságba történő szállítást stb.), az eredeti feltételek mellett nem lehet szállítani;

-      a szerződés teljesítése objektív okokból lehetetlenné vagy jogellenessé válik.

Abban az esetben, ha a fentiek bármelyike ​​bekövetkezik, haladéktalanul tájékoztatjuk Önt a szerződéstől való elállásunkról. Az elállás akkor érvényes, amikor kézbesítjük Önnek.

 

Ha már teljes egészében vagy részben kifizette a vételárat, akkor a kapott összeget visszatérítjük az erre a célra megadott számlájára, vagy ahonnan a fizetést teljesítette. A pénzt az adásvételi szerződéstől való elállást követő öt napon belül visszautaljuk. 

6.       HIBÁS TELJESÍTÉSBŐL EREDŐ JOGOK

A hibás teljesítésből eredő jogait a vonatkozó, általánosan kötelező jogi előírás szabályozza (különösen a Polgári Törvénykönyv § 1914–1925. , § 2099–2177. szakaszának rendelkezései, és ha Ön fogyasztó, akkor a § 2158–2174 szakaszai.

 

A hibás teljesítésből adódó jogok gyakorlása során a panasztételi eljárásunknak megfelelően járunk el. A panasz elküldése előtt olvassa el alaposan a panasztételi eljárást, hogy a panasz a lehető leggyorsabban és megelégedésére megoldódhasson.

7.       ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

7.1.          Milyen felhatalmazással rendelkezünk tevékenységeink elvégzéséhez, és ki ellenőriz bennünket ennek során?

Jogosult vagyunk áruk értékesítésére kereskedelmi engedély alapján. Tevékenységünk semmilyen más engedélyhez nem kötött.

A kereskedelmi engedélyezés ellenőrzését az illetékes kereskedelmi engedélyező iroda végzi hatáskörén belül. A Cseh Kereskedelmi Ellenőrző Hatóság (http://www.coi.cz/) ellenőrzi a termékekre vonatkozó műszaki követelmények és az áruk biztonságára vonatkozó jogszabályi előírások betartását. A cseh kereskedelmi felügyeleti hatóság ellenőrzi a fogyasztóvédelmi előírások betartását is. A fogyasztók jogait érdekcsoportjaik és más szervezetek is védik az Ő érdekükben.

7.2.          Hogyan kezeljük a panaszokat?

Bármilyen panaszt az e-mail címen keresztül kezelünk. Továbbá felveheti a kapcsolatot a 7.1. cikkben felsorolt ​​szervezetekkel is. Ügyfeleinkkel szemben nem vagyunk kötve semmilyen magatartási kódexhez, és nem tartjuk be azokat.

7.3.          Milyen jogai vannak fogyasztói vita esetén?

Ha Ön fogyasztó, és ha a szerződés alapján vita merül fel közöttünk, amelyet közvetlenül nem tudunk megoldani, akkor joga van a Cseh Kereskedelmi Felügyeleti Hatósághoz fordulni ezzel a vitával (cím: Cseh Kereskedelmi Felügyeleti Hatóság, Központi Felügyelet - ADR Osztály) , Štěpánská 15, 120 00 Prága 2, webes felület: www.coi.cz, www.adr.coi.cz, elektronikus elérhetőség: adr@coi.cz, telefonszám: +420 296 366 360). -fogyasztói jogviták bírósági rendezése. Ezt a jogát legkésőbb 1 évvel attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor először gyakorolta a velünk folytatott fogyasztói vita tárgyát képező jogát.

Használhatja az Európai Bizottság által létrehozott online platformot is az alternatív vitarendezési eljárásokkal kapcsolatosan: http://ec.europa.eu/consumers/odr, hogy panaszt nyújtson be a tőlünk vásárolt termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban.

 

7.4.          Mit szükséges még tudnia?

A szerződés megkötésekor a távközlési eszközöket (különösen az internetet) használják. A távközlési eszközök használata során felmerülő költségeket (különösen az internetkapcsolat vagy a telefonhívások költségeit) Ön állja. Ezek a költségek nem különböznek a normál tarifától.

Eltérő megállapodás hiányában a közöttünk létrejött szerződéssel kapcsolatos minden levelezés írásban történik, akár e-mailben, ajánlott levélben, akár személyes kézbesítéssel. A megrendelésben megadott e-mail címre vagy felhasználói fiókjába kézbesítjük az összes levelet.

 

Abban az esetben, ha a jelen Feltételek bármely rendelkezése érvénytelen, hatástalan vagy alkalmazhatatlan (vagy azzá válik), helyette az a rendelkezés érvényes, amely a legközelebb áll az érvénytelen, hatálytalan vagy alkalmazhatatlan rendelkezéshez. Az egyik rendelkezés érvénytelensége, hatálytalansága vagy alkalmatlansága nem érinti a többi rendelkezés érvényességét. A szerződés (beleértve az üzleti feltételeket is) csak írásban módosítható vagy egészíthető ki. 

 

Ezek az üzleti feltételek 2017. május 1 -jétől érvényesek és hatályosak